Alla inlägg den 28 februari 2008

Av poppan - 28 februari 2008 10:29

hejsan!
läget med er då?

lousie åkte redan i tisadgs. det var synd. vi hade en massa kul.

hhee, ska träffa julia syster idag. det blir kul.

mådde inte så bra igår, spyde på morgonen, hehe.

fortfarande ont imagen. vilket är synd. Ska sminka mej om en lite stund. men först ska jag reta rosanna och jocke, de är söta tsm.

jag ochn louise åkte tåg och buss hela tiden när hon var här.


Hej jag heter sonja. Nu ska jag berätta lite om mig och min barndom.

När jag var ungefär 5-6 år gammal så hade jag två bästa kompisar

Min farbror Alexander och min bror Mika. De två var de som kände mig bäst.

När farbror alex dog så mådde jag väldigt dåligt. mika visste exat hur jag mådde. Ett år senare dog min allra bästa bror, även min sista bästa kompis.

Efter de värsta åren i mitt liv, insåg jag att jag var tvungen att gå vidare.

Men redan vid 7 års åldern fick jag en dålig magkänsla. Precis som sparkar. Fast att det gjorde ondare, ännu idag har jag samma magkänsla. Varför ska alltid mina närmaste gå bort ? är det mennigen ? om det är det,då äre ju ingen vist att fortsätta. Kärleken suger också för den delen.

Just nu suger allting. " Är inte kärleken till för att göra en lycklig ?"

Ovido - Quiz & Flashcards