Alla inlägg under november 2007

Av poppan - 30 november 2007 20:17

jag hatar att bli kränkt för den jag är, jag hatar att jag bli kränkt för att jag finsk,jag hatar att mina kompisar också blir kränka för att de är finska,jag hatar att människor inte kan acceptera att alla olika,jag hatar att jag säger  saker som jag sen ångrar, jag hatar att bli kallad smal,jag hatar när jag gör någon annan ledsen,jag hatar att människor glor på mig som om de aldrig sett en människa ,jag hatar att bli kallad konstig bara för jag inte är som nångon annan, jag hatar att jag kan bli så sårad för något litet, jag hatar att min bror inte lever nån mer, jag hatar att allt blev såhär.

Av poppan - 29 november 2007 19:34

TVIXII <3 PIXII

Tomtenatta snart dåva, hoppas jag träffar gött folk där dåva. Och hoppas jag hittar ngt fint haha :)
Idag på bild timmen så fick jag göra handavtryck på min kompis jeans, på rumpan tillochmed, haha det var nice :)

Orka jag är fedt irri, och idag blev jag så jävla sur på min lärare, så tänkte bara skrika åt henne, fast det gjorde jag inte som tur var. Annars så är jag elak och taskig mot alla, och det ber jag om förlåtlse för, det är bara inte min idag. Förlåt albin, det var inet mennigen och bli så sur på dig, förlåt alla andra. Men jag orkar bara inte just nu, vettni.
Ska sticka till tomtenatta nu dåva, men annars hade gött dåva, och puss  :)



TVIXII : jag älskar dig superman, du är den bästa tvilligen ever, träffas ikväll dåva, kmr ha så kul med dig, finns ändå här vid din sida, dude you rock my world. tvilligarna rufs <3

Av poppan - 26 november 2007 17:49

Fedt härligt ju, nu har jag gjort båda proven idag omprov i kemi och so.
känns skönt, nu ska jag läsa vinterviken, måste vara på sidan 50 lr ngt.

Jag vill till skolan imorn, det är idrott, och franska :(
Ska på tomtenatta på torsdag, med Aino, yeei vad kul :)


När jag blir grå När jag faller Orkar du för 2 ? När idag blir igår Kommer du att älska míg ändå ?

 kent <3


Stockholm vaknar långsamt, på droger och på sorg,
snön ger ut sin oskuld till hela Kungsholmstorg,
det känns som när vi kom hit, way back in 93,
En ynklig rad av fotspår, en okänd kontinent.

Av poppan - 22 november 2007 19:18

jag är nog förvirrad, 81 besökare denna månad. Shiit.hahha

 I går fyllde jag år, det var nice, men vincent min älsk kom inte :(

Annars är allt bara finemang. Idag när jag klev på bussen, 539 så säger han som kör : " Hej, väsbys vackraste tjej! " jag började asgarva, sen han ba " Jag tänder ljusen så du blir van med det sen också i modelkärriären"
Han är goast, jag hade prov i dag i engelska, gick bra tror jag. Det var lätt. Har också sovmorgon imorgon. Yees.
Är faktiskt trött att gå till skolan, jag skulle hellre jobba och betala räkningar, men om man vill jobba så måste man gå skolan klart.
Albin är fin, så det så. Har gjort några signs till han.

Fick värsta fina hellokitty tröjan av storasystern igår, skit fin ju. Och fick några cd:en av andra storasystern. Hihhi, thanks <3


Måste dra nu dåva, syrran ska ha datan. Puss på er dåva. Särskilt ALBIN ! <3


Säg till om du säljer en systemkamera rätt billigt :) <3



Av poppan - 17 november 2007 21:35

vincent är den snyggaste människan ever asså.
ge mig ? <3

jag har lyssnat på miss blue hundra ggr dåva.
bevaka mig på bdb @ doktorpop 

Nu ska jag kolla på tv, så puss på er dåva.
albin är söt

Av poppan - 17 november 2007 21:32

VINCENT, KOM HIT PÅ MIN FÖDELSEDAG DÅVA ? <33333333333333333333333






fyller år den 21 nov, gratta mig dåva ?

Av poppan - 17 november 2007 21:20

Vincent är så jävla snygg ju. Tack Hilda att du la ut den där filmen miss blue på din blogg, som fan. bästa låten hittills <3

Han är ju värsta snyggigen <3 han skulle man vilja se live

gaaah, fan va snygg han är. <33333333333



Av poppan - 17 november 2007 12:34

Och frosten frös min dröm, för du höll min hand, och vi levde i den.
en barrikad av vita vingar, ingenting kan skada mig här, inte i din närvaro. du får mig att flyfa, på ditt leende kan jag ta mig överallt.
mitt hjärta brinner för dig och genom din kärlek förstår jag hur rika vi är

Ovido - Quiz & Flashcards