Alla inlägg under mars 2008

Av poppan - 24 mars 2008 10:52

länge sen jag skrev. sorry mates!
varit faktiskt fullt upptagen med fotografera och mode och musik förstås!
Skönt med lov och allt. Idag ska familjen stobin till ikea och handla lite saker till mitt rum och även l&r hus. ( förkortning på lillis och rosannas hus)
Bästa och möjliga namnet. tråkigt att secondhanden nere i runby var stängt igår. hade så gärna velat gå dit, men i stället fick det bli centrum med syster rosanna. Vi mathandlade lite och köpa förstås Memma inför påsken. Vilket är sjukt gott enligt mej och syster. Sedan shoppade jag lite, köpte en jacka och en klänning. Jackan är precis som jag ville ha den. Otroligt bra köp. Tänkte också köpa ett par röda/rosa pumps, men vet inte riktigt vilken färg ajg ska ha. Det är synd, tror att jag ska ta röda eftersom jag har flera väskor som är röda.
Köpte storasysters kamera, eftersom har inte råd att köpa en ny. För måste redan börja spara till språkresan och systemkameran och allt annat.
Men annars hoppas jag att ni mår bra, eftersom jag är på toppenhumör idag. Ska till stan med mami imorgon, vi ska äta i en underbar kinaresturang. Jag dör, bytte även man på bloggen idag eftersom jag inte pallade barapoppan, niiiice kanske ha heta poppans eller barapoppan. hehhe svårt för mig. Nu ska jag dra och fixa mig, bestämma outfit för dagen och ta lite bilder. :)
Men ni för ha det så jätte bra, och fortsätt att läsa min blogg! Skulle uppskattas med nya besökare!

Av poppan - 16 mars 2008 19:30

Länge sen jag skrev blogg. Ska börja skriva lite oftare tkr jag.

började tänka på mormor, saknar henne som fan. inser nu hur jävla mycket jag saknar henne, mormor . jag älskar dig, du är världens bästa mormor. jag behöver dig mormor <3


börjat sakna en männika sjukt mycket nu. mannen i mitt liv. hehe. jag vet inte vad jag ska säga, men jag älskar han. vi var bästa kompisar i sommras. har aldrig älskat någon så som jag gör idag. önskar att allt kunde bli som förut du& jag mot världen.fan jag börjar minnas alla bra stunder med han, och dåliga också =/


väntar på att andra avenyn ska börja! hehe, fan..

Av poppan - 9 mars 2008 19:08

mitt hjärta slår så hårt för dig, förstår du inte ?

jag älskade dej, insåg du aldrig det. du var allt en kvinna kan önska sig och lite till. jag älskar dig ännu idag, allt jag gått i genom, så är du är ändå den jag vill ha. alla somrar jag tillbringat med dig.Jag pallar inte tjata här hur jävla mycket jag älskade dig då, och ännu idag. Men vi båda måste nog inse att vi måste gå vidare. Jag måste få försoka i allafall. Tack för alla underbara minnen med dig baby, du var mitt allt. Dagar som gått och blivit minnen idag vill inget annat än att ha det så bra. Saker vi dela dom finns inte kvar, så ge mig en chans jag vill säga förlåt. Dom gånger jag sårat, lovat, och brutit löftet jag svore att alltid vara trogen dom gånger jag ljugit och sårat dig, men är inte samma människa jag lovar dig. Saknad av stunden vi skrattat och myst hatar på tanken att du skaffat en ny, det krossar mitt hjärta att veta om, alla bilder på oss och du raderade dom.
Har du glömt all den kärlek jag givit dig?
Trots alla gånger som jag svikit dig är du den ända du är
och förblir, min ängel från ovan du är mitt liv


Breaklessly abandoning my self before you

I wanna open up my heart tell him how I feel



du var mitt allt

Av poppan - 3 mars 2008 20:49

Jag är så rädd för att bli kär igen, så rädd för att se dig på stan sedan falla ihop igen. Visst är det kul och se dig. Men jag vill verkligen inte åter uppliva mina känslor för dig. Vågar absolut inte bli kär igen, visst skulle det vara kul att bli kär igen. Men är så rädd för att göra samma misstag igen.

 

Blickarna på tunnelbanan och pendeltåget blir bara värre. Hatar att bli sedd på det sättet.

Av poppan - 3 mars 2008 12:58

hej sitter i skolan och skribver blogg. hehe. måste dra nudåvaa. dagen är perfekt puss hej!

Av poppan - 2 mars 2008 22:04

Saknar england som fan! ska lätt flytta dit!

saknar foket, matbutiken, hotellet, london eye, metron, bilarna, camden town! saknar allt i princip. anyway ska läsa min nya bok!

Av poppan - 2 mars 2008 21:53

fan skolan börjar imorgon. och jag liksom inte gjort något vettig på hela sportlovet. känns onödigt. träffade tvixii häromdan, vi fikade och pratade en massa. Saknat tvillingen en massa!
är faktiskt jätte trött ska läsa min nya bok som jag köpte igår olycksfågeln av camilla läckberg. ha det bra mates! puss




saknar sommaren en massa, sola och bada festa loss!
haha, yeah right

Av poppan - 1 mars 2008 10:09

yey, ska till syrran idag. och älskade sis ska bjuda oss på kaffe och bulle.
hehe, rosanna ska sminka mej snart. that's fun!

ska bädda sägen snart, och städa lite.
sedan när jag vart hos min syster ska jag nog chilla till fältöversten!
snyggingar där asså. hoppas ni får en underbar lördagskväll!'

hare gött
 




dagens outfit : cheapmonday jeans, baslinne,adidasmunkjacka, stor svartsjal, brillzz halsband, skinnjacka,ballerina eller klackskor.

dagens måste göra : bädda sägen, göra läxoooor!
dagens program : melodifestivalen!

dagens gott&smått : chips och cocacola!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards