Alla inlägg under december 2007

Av poppan - 29 december 2007 22:50

"Meat is MUUrder!"

McDonalds Tumba

Tjej och kille ~20 slår sig ner för att äta. Bredvid sitter en kvinna med sin nyfödda bebis, som gnyr till. Killen hoppar upp och stirrar på hamburgaren. Han tittar sig omkring och då inser han vad som hänt och börjar skratta.

Killen: Shit, jag trodde det var hamburgaren som lät!




HAHHHAHHHAHHHAHHHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!

Av poppan - 29 december 2007 22:07


Vårt behov av bröst är omättligt

Tåg mellan Uppsala och Stockholm

Två killar ~17 sitter bredvid varandra på tåget.
Kille 1: Men vafan, har du ett rosa band på dig? Är du lite gay eller?
Kille 2 : Men vadå, gillar inte du tuttar eller?
Kille 1: Jo, det är väl klart jag gör.
Kille 2 : Ja, så vafan, stöd Rosa Bandet så tjejerna får behålla sina bröst.

Av poppan - 29 december 2007 21:35

So is this were love runs out of patience
With just one question left to be answered
You wanted more but you got it all
A taste of rust, Your are the touch of death
We walk the lines which the sinners led
We are passionate but lost


You only think about yourself girl
At least I'm not the one who sells pleasure
You fucking whore
You touch my heart when you're feeling down
But when the night falls (when the night falls)
you're seeking blood just to trap your lust
This will never be ignored

I gave you all but you just kept me burning
You just kept me burning on and on
And now it feels so fine to see you breaking down girl
To see you falling further down from here

 She shakes as she turns around
With big tears and her lying mouth
She only wants you to say the words
"I'm sorry my love, can we please turn around?"
This will not be succeeded
We crave for more
You only hear what you want to hear
It's over for sure, it is over for sure
This will not be relieved no more
This will not be suppressed no more
At least give the illusions back
For a sweeter outcome than this

Step back,I need to break her words one last time
I need to break her words. Step back, Step back, Step back.

The blood is still warm but her soul has been stolen
and I hope that your parents are proud to hear what you have achieved;
to have a whore of a daughter
Stop! Don't turn this away from you now
You shall bleed it out
You shall never be
You shall never be a part of me
Smile a last smile and believe that world will go on without you and your lies
The rose will decay

Av poppan - 28 december 2007 22:51

har du inget att säga nu ?

när allt lider till sitt slut

att leva resten av livet

men inte tillsammans.

Av poppan - 28 december 2007 14:07


Jag har tråkigt, ingen skriver på msn eller något snacka om dissad.

Sådär ja, ska till kista med tviixi, det blir väl nice.
Ska klippa håret och så. Igår så beställde jag och mamma löshår typ, tack mammsi !

Jag har skit ont i magen, jag är nervös. Som fan, pepp att färga,klippa och förlänga håret!
Jag har typ aldrig sett mig själv i långt hår eller aa hur man nu ska säga det. Anyway, ska köpa lite nytt smink idag som puder eller något jag är sugen på en ny mascara, men jag har typ 100 macararor. Haha.
Julia, syster ringde nyss, härligt att snacka med henne på hundra år.
Usch, gud hur kommer jag se ut med långt hår ?
Poppan, chilla dåva.

Haha, usch, jag är sur på en kille som gått sagt till alla att jag skickar sms till han 24/7. Orka seriöst. Nu han ba : varför väntade du på mig i centrum ?
HAHHHHHHHAAA x) men seriöst väx upp människa


btw, ska till stan med tvixii imorgon, vi ska shoppa som fan imorgon.

och jag tog lite foton häromdan, här är en i allafall.


Bye mates !

Av poppan - 23 december 2007 21:43

Nämen hejsan och hallo

Tänkte bara säga god jul och gott nytt år allisammans !
Hoppas julmaten smakar bra.
Vill också gratta alla som fyller år nu, och som fyllt år. Grattis, särskilt mamma och anniina.


Nu ska jag berätta lite om vad som har hänt dåva

i fredags så hade vi skolavsluttning och så

var jag på danderyds sjukhus
för att pappa hade svårt att andas.
och i lördags så kom pappa hem igen, yeei :*
sen stack jag till storasystern och sov över
och imorse så vaknade jag rätt tidingt för jag hörde musik och så
så det var syran som gjorde pannkakor till frukost och ville ha lite julstämning så hon hade jul cd:en på. Det var nice och så över.

Sen idag stack jag till södertälje för att lämna julklapparna till kusinerna och så. Det var jobbigt som fan att sitta på tåget i en och en halvtimma.
Det ska aldrig hända mer dåva. anyway så har dagen gått bra och så. Det är skönt. Imorgon är det julafton,  det e nice asså. Jag vill ha mer pengar nudåva, så jag kan köpa hårförlängning och en systemkamera. För det skulle vara nice och få en sån i julklapp. Haha, ofta. :)

Usch, jag är irriterad på vissa människor ju nu, mest sånna som tror att de är ngt bara för de kopierar en annan, gääääk skäms tkr jag.

Och det är så jobbigt nu när alla wannabe fjorttisar springer runt i väsby centrums nya affär new yorker som har typ världens fulaste kläder enligt mig dåva. Jag saknar en viss person just nu, så himla mkt. Jag tänker inte avslöja vem, det är faktist två killar jag saknar. Usch, sonja glöm den ena. Haha.

POJKVÄN SÖKES !

så ni vet !



puss och kram, leverpastej !

Av poppan - 18 december 2007 08:56

Sista veckan iskolan, yes. På fredag är det julavslutning, klockan 10:00. Usch. Haha, men nu måste springa till bussen, skriver inlägg sen på kvällen.
pusspuss och hare bra :)

Av poppan - 12 december 2007 20:22

Jag sitter här och blundar, tänker efter på igår
när du låg här brevid mig och jag smekte ditt hår
jag vill alltid vara din, vi ska alltid vara vänner
jag kommer alltid svara när du frågar vad jag känner
om morgondagen inte kommer, jag vill att du ska veta
jag har redan slutat att söka och leta
det här är första sidan på ett oendligt kapitel
ditt namn och mitt brevid varann med ett hjärta i mitten



ingenting kan någonsin få någonting att brinna
som mitt hjärta brinner när du kommer ut ur dimman
lika dant som du försvann den gången då vi träffades
lika dant fick jag en chans, jag vet att jag lyckades
(nu är vi här) och hela kroppen skälver
(stanna här) från natt och dag till kväller
om morgondagen inte gryr och solen inte stiger
det är för dig lever och jag skänker hela livet




dagarna har gått och jag känner bara starkare
kan du inte se att mitt liv har blivit lättare
kan du inte känna att kroppen känner lycka
för dig så styr jag världen, låter ingen annan tycka
illa om dig för du får mig varm och inombords
känner jag att du känner kärlek till min tro
på alla ord jag skriver som jag säger och jag sjunger
samma hos mig du är min men känn dig inte tvungen
om din väg ska leda till en annan mans hjärta
kommer jag att låta dig men inte utan smärta
min själ kommer vrida sig, min kropp kommer somna
aldrig mera vakna upp ur en evig koma

nu vet du hur jag känner och mitt hjärta känns nu lätt
hoppas du förstår och du gör det som känns rätt
om morgondagen inte gryr, om solen inte stiger
det är för dig jag lever och jag skänker hela livet till dig
min älskling, jag älskar dig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards