Alla inlägg under januari 2008

Av poppan - 30 januari 2008 20:16

Usch, provet gick åt helvete. Fan, att hon skulle göra allt så jävla svårt.
vilket inte var så kul. haha klockan är 21:34 och jag lyssnar på amy winehouse och fixar håret. ;) konstiga jag.
Måste dra nu, men ha det gött. Och fortsätt läs min blogg ; )

Av poppan - 29 januari 2008 21:21

Det var ett tag sen jag skrev sist ett inlägg. Idag har dagen varit underbart rolig. Anastasia min sexibombi, usch det var kul.

Btw, Kim du rä sjukt underbar och go och rolig alltid du och jag eller hur ?
jag har bara lyssnat på kent hela veckan, och snart ska jag plugga till so provet vilket vi har imorgon, jag har inte lärt mej ett piss.
Omg, och vi ska liksom ha prov. lol ( använder lol alltför ofta.)
Och jag har världens bästa plan för mitt arbete på svenskan, men tänker jag inte säga det här eftersom det är en viss antal personer från min klass som läser denna så. So i keep that secret.
Var i bk åt med 3 av mamaciita gänget. Alltså : aino,kim och anastasia.
Men nu ska jag plugga på dumma so provet. :(
mamaciita - sexibombi <333



 

Av poppan - 19 januari 2008 20:04

I won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm yours


Ska till stan imorgon.
skriver senare!


Av poppan - 14 januari 2008 18:39

I know this time, i can see it in you're eyes.
Jag kommer alltid älska dig lika mycket. Tills den dagen kommer, tills den dan skiljer oss två isär.

Du är ett mirakel, men jag är inte säker om jag vill fortsätta såhär.
Om allt ska bli som förut. Att allt ska vara så sorligt.
Jag tror inte jag är beredd på det, aldrig att skulle orka.
Jag är ju bara kär + olycklig.
Det ska inte bli så igen, det ska jag se till. Jag lovar. Aldrig mer.
Aldrig. Du är inte värd min tid. Blir ledsen när jag tänker på hur olyckligt kär var.och börjar sörja när jag kommer ihåg vad du sa, du kanske har rätt vänskap räcker till som när vi myser kollar på film och lite.

Det var en skittid.för mycket engeri och något som gjorde mig paranoid.fråga mig själv hur ska jag få honom hän kär, svaret är simpelt, det är omöjligt jag svär, så jag lyfter hakan och siktar mot bättre tider.skiter idet här förstår inte varför jag lider! jag var så kär i dig skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig.men du är inte värd mig, du fick mig att bli sårad med helt seriöst du är inte värd mina tårar.

Vill inte vara för hård med alla svåra och hårda nätter som jag gick igenom och kommer ihåg var något som jag aldrig skulle kunna uppleva igen.jag biter ihop, och accepterar att du är min vän.
Lite skrattretande allt som hänt mellan oss. jag borde aldrig ta mig in i det som jag kom loss.man lär sig av sina misstag, mitt var du.
Behöver dig, men det är över nu. skiter i allt som vi gjort för det är över nu.
du går din väg, jag går min. Vi tar farväl, orkar inte leva såhär olyckligt kär
Jag var så kär i dig, skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig.

Av poppan - 10 januari 2008 16:32

hejsan :)
jag har så jävla nöjd med håret, Rosanna fixa löshåret i går och det blev inte klart ännu, men jag fixade lite själv så nu ser det rätt bra ut asså, haha :D
Jag ska till friskis & svettis med Fru, syster och systers kompis. Det kommer bli nice.
Men måste dra och fixa mig dåva, så jag kanske skriver senare. Puss

Av poppan - 5 januari 2008 11:29

11:30 jag har precis klätt på mig, duschade nyss och så. Snart ska det städas. Sen ska jag kolla på tv och kanske kolla på film, kanske sitta vid datorn ? Vem vet.
Jag ska beställa mer hårförläning snart. Det blir väl hårträns den här gången. Det är bättre. Babyshambles är sjukt underbara, lyssnar bara dom, inget annat. Och på måndag eller tisdag ska jag till stan eftersom vi börjar först på onsdag. Det är nice jue. Haha, men jag rokar inte skolan. Det är ju så skönt med lov.
12:10 Nej men nu ska jag börja städa
så vi hörs senare puss hej !
 

Av poppan - 4 januari 2008 22:43

Kom hem vid åtta idag, mathandlat nyss.
Har varit med Amanda och Anna på junibacken, det var jätte trevligt.

Det var jätte mkt folk där, mest ryskar. De kommer ju nu, det hade jag förbrett mig med. Haha. Amanda är Annas barn, och Anna är Kurres pappas syster. Det var jätte trevligt att vara med de idag, Amanda är jätte söt och snäll och stark, det måste jag säga. Träffade mamma och pappa i coop fourm ( hur det nu en stavas ) idag. Vi mathandlade lite, och senare käkade vi på donken, och sedan fikade. Så det var rätt mysigt.

Jag tycker väldigt mkt om mina nya baggie, och min stuprör. Gash, de är jätte fina båda två, må jag säga. Ska väl lägga mig lite tidigare i kväll, typ 24 eller ngt. Brukar vara uppen till 4, så idag får det bli lite tidigare, som det blev igår också för att jag var tvungen att vakna 6 imorse.
Men nu somnade jag, haha. Ska sova nu dåva, puss och god natt darlings <3

Av poppan - 4 januari 2008 21:50

Jag förstår mig inte på, när det gäller kärlek så förstår jag inte vad människor ser hos kärleken. Det är ju så jävla svårt att hitta "den rätte".
Den man verkligen bryr sig om, den man verkligen älskar på riktigt.
Den man vill leva resten av livet med, såsom det känns den stunden.
Jag är så trött på att alla skriver till sina älskade, jag älskar dig gumman, du är mitt allt trots att man liksom varit tillsammans knappt i en vecka.
Jag blir trött på sånt, för mig är det ingen äkta kärlek. Det är så jag känner, tycker och tänker om saken. För det mesta så är kärleken slöseri på tid,
det tar en jävla lång tid tills man hittar den man verkligen känner och som betyder allting, det kan vara så att man aldrig hittar den rätte. Man hittar en ung fin man, étt fingerknäpp så är man gift med det orätta.
Det är inte så jag hade tänkt mig kärleken, för mig skulle kärlek vara något älskvärt men så hatfullt på en och samma gång.

Så min fråga lyder såhär : " Är inte kärleken till för att göra en lycklig ? "
Kärleken suger, när man verkligen vill ha någon och dela exat allt med så försvinner tanken om en.

Det är så knäpp, att man blir så jävla kär och lycklig i en person, man blir tillsammans och allt, spenderar all sin tid på kärleken - plötsligt är det slut, efter alla minnen man delat med personen. Plötsligt är de borta, allt man gjort. Bortglömt. Allt.

Ovido - Quiz & Flashcards