Direktlänk till inlägg 14 januari 2008

You need me in hard ways

Av poppan - 14 januari 2008 18:39

I know this time, i can see it in you're eyes.
Jag kommer alltid älska dig lika mycket. Tills den dagen kommer, tills den dan skiljer oss två isär.

Du är ett mirakel, men jag är inte säker om jag vill fortsätta såhär.
Om allt ska bli som förut. Att allt ska vara så sorligt.
Jag tror inte jag är beredd på det, aldrig att skulle orka.
Jag är ju bara kär + olycklig.
Det ska inte bli så igen, det ska jag se till. Jag lovar. Aldrig mer.
Aldrig. Du är inte värd min tid. Blir ledsen när jag tänker på hur olyckligt kär var.och börjar sörja när jag kommer ihåg vad du sa, du kanske har rätt vänskap räcker till som när vi myser kollar på film och lite.

Det var en skittid.för mycket engeri och något som gjorde mig paranoid.fråga mig själv hur ska jag få honom hän kär, svaret är simpelt, det är omöjligt jag svär, så jag lyfter hakan och siktar mot bättre tider.skiter idet här förstår inte varför jag lider! jag var så kär i dig skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig.men du är inte värd mig, du fick mig att bli sårad med helt seriöst du är inte värd mina tårar.

Vill inte vara för hård med alla svåra och hårda nätter som jag gick igenom och kommer ihåg var något som jag aldrig skulle kunna uppleva igen.jag biter ihop, och accepterar att du är min vän.
Lite skrattretande allt som hänt mellan oss. jag borde aldrig ta mig in i det som jag kom loss.man lär sig av sina misstag, mitt var du.
Behöver dig, men det är över nu. skiter i allt som vi gjort för det är över nu.
du går din väg, jag går min. Vi tar farväl, orkar inte leva såhär olyckligt kär
Jag var så kär i dig, skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig.

 
 
Ingen bild

T

14 januari 2008 21:08

jag kanske är för självsäker men ja antar att de handla om mig och jag antar att vi inte kommer prata nått mer eftersom du vill ta farväl. jag hoppas du får ett superliv och träffar din rätta prins.

 
Ingen bild

S.

15 januari 2008 22:09

Det handlar inte om dig. Eller det mesta men inte allt. Förensten är det ju dej jag vill ha! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av poppan - 19 maj 2008 21:17

tanken att leva med dig dag in dag ut. tanken som finns där 24/7. tanken att veta att du älskar dig vore så falskt. men så sant. att veta att du finns där, att veta att det blir vi är en mina av mina svaga drömmar. vinden har svept bort mina tankar o...

Av poppan - 21 april 2008 11:14

varit i karlstad hela helgen, aldrig haft roligare. alla bara tutar och tjuter när jag går förbi. Läskigt.Haha, nu har jag skola.Har vår gammla lärare som vikarie, hon har sitt barn med Elivra skit söt så att man bara vill kidnappa! ska dra nu hejdå...

Av poppan - 12 april 2008 16:28

   jag vet att jag har nog världens konstigaste sätt att visa min kärlek till dig. men ialla så älskar jag dig så mycket att du inte ens kan ana!vi har bråkat en massa, och har alltid en massa små tjafs. men jag förstår bara inte själv hur dåligt ja...

Av poppan - 6 april 2008 19:51

Hejhej! Läget med er då ? Allt är bra med mig, veckan har gått sådär. Hade utvecklingssamtal i onsdags, allt var bra, uppnås målen. och svenskan går extra bra! Det var skönt att höra. Jukka sa att jag ska läsa mer böcker, även om jag uppe i egogirl m...

Av poppan - 24 mars 2008 10:52

länge sen jag skrev. sorry mates!varit faktiskt fullt upptagen med fotografera och mode och musik förstås!Skönt med lov och allt. Idag ska familjen stobin till ikea och handla lite saker till mitt rum och även l&r hus. ( förkortning på lillis och ros...

Ovido - Quiz & Flashcards