Alla inlägg den 12 november 2007

Av poppan - 12 november 2007 21:30

Sista inlägget för ikväll, och nu blir det läxor.
Det orkar jag inte, ska nog göra de på bussen imorgon.
Imorgon kmr det mer inlägg, of course. Annars får ni ha det bra, och tack för mina läsare, min blogg är nya, så har bara 2 inlägg.
men annars finns jag på bdb @ doktorpop

so this is the end of it all, you got what you wanted.
tack för alla underbara band : kent, bd, slagsmålsklubben och adept, ni är en himmelsk drog.



Fråga mig vad kärleken är, jag vet inget om det dära, något man mäta kan jag förstå.
Kärlek är bara slöseri på tid, ett litet ord som kan ställa till med så mkt skada.Man kan ju alltid drömma men inget händer, hoppas att vindarna vänder.Orkar inte leva såhär olyckligt kär, jag var så kär i dig, skulle kunna dö för dig, men du är inte värd mig, du fick mig att bli sårad men helt seriöst du är inte värd mina tårar.


Laila, jag älskar dig och det vet du ! <3
och ni "bevakare" eller vad man ska säga, puss på er alla.

  Nu ska jag vara lite fjantig och säga så här : LOOOOOVE YAAA, PUSS ! :)

Av poppan - 12 november 2007 19:20

allt kändes så rätt, man jag trodde fel.
allt känns så bra nu, luften känns så lätt nu, förut det var svårt att andas. andetagen vägde som bly. jag trodde jag skulle sluta andas, men det här är nu inget långvarigt, det är säkert.
När jag blir grå När jag faller Orkar du för 2 ? När idag blir igår Kommer du att älska míg ändå ?

                                    who counts the years

                                         that disappear


                    andra avenyn börjar åtta, inget att missa people :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards