Alla inlägg den 6 februari 2008

Av poppan - 6 februari 2008 22:14

Du är den bästa människan på hela jordklotet. Varje gång man pratar om dej fylls man av glädje. Du gör mej lycklig.

Du är den sorts person man kan liksom kan säga allt till.Du lyssnar och finns alltid där. Du är bäst på alla olika sätt!
Du ska veta att jag alltid finns här om du vill snacka om något.
om inte du & jag hade blivit kompisar, då vet jag inte vad jag hade gjort.

Vad vore jag utan dina andetag ?
Hehe, men puss på att du är bäst.

ILY!<3
Jag längtar tills vi ska ha vår filmkväll/myskväll! Och när jag ska höra dej spela gitarr.

Av poppan - 6 februari 2008 17:42

Det var länge sen jag skrev sist. h3h3.
Nu på helgen kanske jag ska träffa Laila, och sen kanske jag ska sova över hos syster! Fixar håret nu. Ska snart äta, idag har dagen i vart så bra, mått jätte dåligt och allt. Haft ont imagen och ryggen :(
Nu vill jag byta till spanska, h3h3, han nya läraren är trevlig. Jag kan redan lite. Han lärde mej en massa. Typ hej, jag heter sonja, hejdå :)
Franskan gick lysande idag, lärde mej en massa som jag inte visste. Som vår lärare inte lärt oss, jag har ju trots allt gått där nu två år snart.

Snart är det kraftfestival och papi fyller år snart osso. h3h3.

ska ha omprov på so, h3h3 jag fick ig. Så ska försöka få godkänt.
Det är prov nästa veckan igen, so prov, om nord och- sydamerikas historia.
Jag bråkade med mami igår. Grät typ tills 3:00. Jag orkar faktiskt inte nån mer. h3h3. Nu ska jag plugga så in i bänken! k-kent@bdb

Ovido - Quiz & Flashcards